الکل ضدعفونی کننده دست
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

شستشوی دست ها همیشه قبل از اقدام به هر کاری توصیه شده است و از زمان های بسیار دور با ساخت اولین صابون این موضوع اهمیت زیادی پیدا کرده و به دلیل اینکه دست ها با اشیا مختلفی در تماس هستند و بسیاری از آلودگی، میکروب و ویروس ها به دست انسان می چسبند، حتما باید شستشوی مرتب آنها مخصوصا قبل از خوردن و آشامیدن انجام شود. 

با شیوع ویروس کرونا در سال 99 که تلفات بسیار زیادی را در سرتاسر دنیا داشت، استفاده از ژل ضدعفونی کننده بسیار اهمیت پیدا کرد چون به شدت توصیه می شود که دست ها حتما به طور مرتب شسته شوند. 

اما با اعلام رعایت برخی موارد استفاده از ژل ضدعفونی، مایع ضدعفونی و الکل برای تمیز نگه داشتن دست ها و محیط اطراف به شدت بالا رفت و حتی کمبود این مواد هم احساس می شود. از این رو بسیاری از افراد بدون داشتن سابقه و تخصص اقدام به راه اندازی خط تولید مایع ضدعفونی کردند که البته اصول ساخت آن رعایت نشده بود و برای بسیاری از افراد مشکلات پوستی نیز به بار آورد. 

همیشه در هر موقعیتی برخی از موارد هستند که به مدت کوتاهی بازار بسیار داغی را به وجود می آوردند و البته در این روزهای کرونایی نیز خط تولید ژل ضد عفونی نیز یکی از کارهایی است که افراد مشتاق اند تا فروش آن بالا است این فرصت را غنیمت بشمارند و انواع محلول ضدعفونی کننده دست را تولید کنند و به سود بالایی برسند. 

الکل ضدعفونی کننده دست هم از این قاعده جدا نمی باشد و خیلی از افراد حتی به اشتباه نیز از این محلول حاوی الکل برای نوشیدن استفاده کردند و جان خود را از دست دادند. 

بنابراین بهتر است اگر می خواهید از سرمایه خود برای راه اندازی یک خط تولید استفاده کنید آن را در جایی سرمایه گذاری کنید که تولید محصول نهایی شما همیشگی باشد و بتوانید در تمام ماههای سال از محصول خود به سود بالایی برسید. 

سرمایه گذاری در خط تولید ژل، محلول، مایع ضد عفونی کننده دست ها هم مدتی بازار داغی خواهد داشت و پس از آن فروکش میکند و چه بسا که شما باید هزینه بسیار زیادی را بابت خرید دستگاه ها و تجهیزات و همچنین مواد اولیه در نظر بگیرید. 

شرکت سارگن با پیشنهاد فوق العاده و فرصت عالی که در اختیار شما قرار می دهد به شما این امکان ر می دهد که اگر در این روزها کسب و کار خود را شکست خورده می بینید و دیگر نمی توانید ادامه دهید از انواع خط تولید پرسود و پردرآمد سارگن استون استفاده کنید. 

برای دریافت مشاوره های رایگان می توانید به لینک اصلی سایت سارگن استون مراجعه کنید. 

www.sargonstone.com





:: بازدید از این مطلب : 699
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: